Domāju, ka starp mūsu bloga lasītājiem noteikti ir kāds, kas īpaši gatavojās ceļojumiem, iespējams, pat pāris nedēļas pirms ceļojuma, badojoties, lai pēc tam, kad būs sācies atvaļinājums atpūstos no sirds un dvēseles. Un pēc tam, mājās no kūrorta kopā ar suvenīriem mēs atvedam plus 5 kg svara. Vai tev tā ir kādreiz gadījies?

Atvaļinājuma laikā būtiski ir ievērot pāris pamatnoteikumus, kuri palīdzēs tev atgriezties mājas no ceļojama kopā tikai ar suvenīriem, kas tevi iepriecinās un atgādinās par patīkamajiem brīžiem, kuri piedzīvoti atpūtas laikā.

Nu ko, ķersimies tiem klāt:

1. Vissvarīgākais no noteikumiem ir vispirms izvēlēties sātīgu pārtiku.

Sātīgs ēdiens būs tāds, kas satur olbaltumvielas. Piemēram, mājputnu gala, gala, olas, biezpiens. Šie pārtikas produkti tevi piepildīs un ļaus kopumā ēst mazāk pārtikas, jo tu jutīsi sātu.

 

2. Neaizmirsti par dārzeņiem un salātiem.

Kam patīk salāti - mēs izvēlamies parastus dārzeņu salātus, tādus, kas nav pārklāti ar majonēzi.

Ticiet man, jūs jebkurā gadījumā paspēsiet uzņemt taukus, tāpēc labāk ir dot priekšroku svaigiem dārzeņiem un pašiem kontrolēt salātu mērces izvēli.

Un vispār – pusdienojot ārpus mājām, vienmēr ir iespēja palūgt atsevišķu mērci salātiem, šis ir lielisks padoms pusdienojot restorānos.

 

3. Maize un smalkmaizītes. Protams, jūs drīkstat tās ēst, bet atcerēsimies vienu svarīgu lietu.

Ja jūs jau esat paņēmis maizi uz vistas ruletīti, tad klāt smalkmaizīti vairs neņemam.

Ja uz šķīvja jau ir ieliets ievārījumu vai iebiezinātais piens ar smalkmaizīti vai pankūkām, tad iztiekam bez maizes.

 

Šajās reizēs Jums ir jānosaka sev, ka variet noteikti izvēlēties tikai vienu lietu, vai maizes šķēli vai smalkmaizīti, bet ne abus. Bet visbiežāk mēs rīkojamies pretēji. Uz šķīvja ir gan ievārījums, gan sviestmaizes un vienmēr atrodas arī kāda kūciņa .. šī ir viena no izplatītākajām kļūdām uzturā, ko uzņēmumam ceļojuma laikā ?

4. Augļu izvēle.

Bieži viesnīcas piedāvā 2 veidu augļu iespējas - svaigus un sīrupā. Protams, mēs izvēlamies svaigus augļus, bez pievienota cukura un sīrupiem.

 

5. Ieteikums sulas (un pat svaigi spiestas) aizstāt ar tēju, kafiju, vai ūdeni.

Vai sulas vietā ņemam veselu augli. Tas ir vairāk veselīgs un lietderīgs svaigā veidā.