9 veidi, kā sākt zaudēt svaru bez diētas

 

Kā zināms, tad vienkāršākais veids kā zaudēt svaru ir samazināt diennaktī uzņemto kaloriju daudzumu. Nu tagad variet nopūsties un pateikt sev: “Fuuu, lai notievētu, man nebūs jāēd ne garšīgi un garlaicīgi, man nebūs jāsēžas atkal uz diētas". Bet ziniet, jūs variet to izdarīt, nekaitējot savām garšas kārpiņām, gardi, daudzveidīgi. ?

Zemāk ir apkopoti 9 vienkārši ieteikumi, kurus ievērojot, jūs variet viegli sākt atvadīties no papildus kg, kuri ir aizķērušies uz vēdera, sāniem un citām ķermeņa daļām.

1. Ēdiena pagatavošanas metode.

Atcerieties, ka vārīts, sautēts, tvaicēts vai grillēts ēdiens vienmēr satur mazāk kaloriju nekā cepts.

 

2. Vai tev garšo cepti ēdieni ?! LABI, ir varianti!

Nelieciet eļļu pannā tā, it kā tas būtu baseins ar eļļu, kur peldināt MC Donalds burgeru kotletes! Izmantojiet un iesmērējiet pannu ar eļļu ar silikona otiņu, kraukšķīgam ēdienam ar to pilnīgi pietiks. Un tas nepievienos jūsu ēdienam ievērojami klāt papildus kalorijas. Atcerieties, ka 1 grams tauku (eļļas) ir 9 kalorijas!

Vidēji 1 tējkarote saulespuķu eļļas satur apmēram 50 kalorijas.

 

3. Izvēlieties mazāk treknu gaļu.

Ja gaļai ir tauki, tad tādi, kurus var nogriezt, noņemt! (10 grami speķa = 10 grami tīrāko tauku = 90 kcal!)

 

4. Ādiņas gaļai.

Nav domātas tev! Vistas gaļai?, piemēram, vai nu noņemam uzreiz nost, vai cepjam ar ādiņu, bet neēdam, jo arī āda satur daudz taukus, un tajā nav daudz noderīgu lietu. ?

 

5. Mērces salātiem utmlg.

Mīļāko majonēzi ar 67% tauku saturu var aizstāt arī ar 15% skābo krējumu vai pat 4% jogurtu.

Lai pildītu porciju salātus, jums vajag apmēram 30 gramus (majonēze - 184 kcal, skābais krējums - 50 kcal, jogurts - 24 kcal), šeit noteikti variet izjust atšķirību.

Un, ja mēs runājam par kaloriju saturu, tad majonēzē, starp citu, ir mazāk kaloriju nekā sviestā. ?

 

6. Biezpiens, glazētais biezpiens, sieriņi, biezpiena masas.

No tā labāk izvēlēties biezpienu 2-5%. Biezpiena sieriņi un biezpiena masas satur papildus kalorijas šokolādes glazūrās un rozīņu veidā. Cukurs tur ir dāsni pievienots.

·       Biezpiens 5% - 121 kcal

·       Biezpiena masa - 165 kcal

·       Glazēta biezpiena sieriņš 100 gr - 340 kcal

 

7. Tukšās kalorijas.

Ir jāņem nost visi saldie dzērieni, piemēram, kola, sulas, ledus tējas. Tie satur daudz, pilnīgi bezjēdzīgu kaloriju.

Jūsu ķermenim no šo produktu esošajām vielām nedod nekādu labumu! Un to lietošana ļoti pievieno dienā kopumā uzņemto kaloriju daudzumu.

·       Coca-cola 1 l – 420 kcal

·       Ābolu suka – 420 kcal (tā, kura it kā ir veselīga, bet nav skaidrs vai tiešām tā ir)

·       Nestea ledus tēja – 300 kcal

 

Kalorijas nesatur – ūdens, visi dzērieni zero, tēja bez cukura

Savukārt, viskija-kolas cienītājiem, ieteiktu izmantot tikai zero dzērienus. Alkoholā ir tik daudz bezjēdzīgu tukšo kaloriju, bet ja vēl pievienojam klāt coca-colu.. Enerģētiskā uzlāde līdz pat 2 tk. kaloriju ir garantēta!

 

8. Uzkošana starp normālām ēdienreizēm.

Sātans jeb ;ļaunums vienmēr slēpjās detaļās! Tur apēdi bērna neapēsto, aiz vīra. Nedari tā! Ēdam tikai to, ko esam uzlikuši uz sava šķīvja. Nesākam nekādu citu šķīvju “zagšanu”.

 

9. Žāvēti augļi un rieksti

Tie ir veselīgi, bet problēma ir to augstajā kaloritātē.

·       100 gr. žāvētas plūmes – 250 kcal

·       100 gr. zemesriekstu – 570 kcal

·       100 gr pistāciju riekstu – 620 kcal

Tas nebūt nenozīmē, ka mēs nedrīkstētu ēst žāvētus augļus vai riekstus, vienkārši vajag sekot līdzi, kādu daudzumu mēs tos apēdam.