5 kļūdas, ko parasti pieļauj 90% cilvēku tievējot

 

Kļūdas, kuras parasti tiek pieļautas tievējot, pēc tam ar izsalkuma radītiem ģīboņiem, lai sasniegtu ceļu uz savu ideālo figūru. Daudziem šis ceļš ilgst visu dzīvi. Kā 25 gados sākot tievēt, kad ir jau nedaudz pāri 40, bet ieņemtā pozīcija netiek mainīta un šis badošanās maratons turpinās visu dzīvi, reizi pa reizei pieļaujot tās pašas vecās kļūdas vai nu papildinot tās ar jaunām.

 

Zemāk piedāvāju tev iepazīties ar 5 kļūdām, kuras ir pieļāvis gandrīz katrs tievētājs, un nelabojot šīs kļūdas, sasniegt savu sapņu augumu būs visnotaļ grūti.

 

1. Sevis ierobežošana

Vienkārši sevi ierobežojot visā: ēdiena daudzumā, ēdiena uzņemšanas laikā, produktu iepirkšanās grozā utmlg. Un pats labākais šajā visā – tā ir nesaprašana. Kāpēc mēs to darām?

Kāpēc bērnībā neviens neteica ka ēst pēc 18:00 nedrīkst, pat otrādāk, nedod dievs iet gulēt bez vakariņām, bet šobrīd ēšana pēc 18:00 tiek vainota pie mūsu liekajiem kilogramiem?

Kāpēc 12:00 dienā mēs varam ēst visu ko gribās, bet jo tuvāk ir nakts stundas, jo garāks kļūst dažādu produktu un ēdienu tabu saraksts. Kas gan tā ir par maģiju, ka produkti spēj mainīt savas īpašības diennakts stundu laika ietvaros?

 

2. Slepeno sastāvdaļu meklēšana jeb burvju tabletīte

Tā var būt gan kā īsta tablete, tā arī glāze ūdens ar ābolu etiķi, vai apvārdota citrona šķēle, jebkas, kas sola neticamu rezultātu.

Jebkura diēta nes sevī to maģisko, slēpto sastāvdaļu, kuru atklājot, tā pavisam noteikti, un uz visiem laikiem, atbrīvos tevi no liekajiem kilogramiem. Ticami?

Un cenai šajā gadījuma patiesi ir nozīme. Slepena sastāvdaļa varētu būt jebkura parastā caurejas izraisošā tēja, bet tā varbūt arī super dārga tablete ar cenu virs 30 EUR. Tikai efekts tam visam būs pilnīgi vienāds – nekāds.

 

3. Šis produkts ir ļoti slikts, jo viņš tā teica

Priekš manis tas skan gluži kā nodevība. Tu ēdi visu laiku maizi ar omleti, tas bija tavs mīļākais ēdiens, bet tad pēkšņi, kāds tev pateica, ka tieši maize ir vainīga tavā liekā svarā, un tu ar šaubām un dusmām sāc skatīties uz sava ķermeņa galveno ienaidnieku, visu problēmu aktivizētāju, un pārstāj to pilnībā lietot savā uzturā. Vai arī ēd tikai īpašās reizes, svētkos un pēc tam vaino sevi, raudi un nosodi par katru apēsto kumosiņu.

Man tev ir labas ziņas, jau sen ir pierādīts ka notievēt var arī ēdot MC Donalds ēdienu, ja tas garšo. Varbūt tas nebūs tik sātīgs un noteikti, ne tik labs tavai veselībai, kā tāds ēdiens, kurš būtu sabalansēta uztura un paša gatavots, bet fakts kā tāds, ir tas, ka notievēt var ēdot jebkādu ēdienu, arī siera burgeri – to ir pierādījuši daudzi cilvēki.

Tad kāda īsti ir nozīme atteikt sev savus mīļākos produktus vai ēdienus , ja var daudz vienkāršāk iemācīties ar viņiem sadzīvot nekaitējot savai figūrai?

 

4. Noteikti un strikti termiņi, kuros jānotievē

Iedzīt sevi nereāli īsos termiņos, kuros ir jānomet neiespējamais daudzums kilogramu. Parasti tas notiek dēļ pasākumiem vai notikumiem, kuros nepieciešams parādīt savu ķermeni visiem, kuri sen tevi nav redzējuši. Tradicionāli tās varētu būt kāzas, salidojumi, jubilejas vai varbūt arī ceļojumi, kuros noteikti būs jāuzģērbj bikīnī vai jāsauļojas pie baseina, un protams, jāuzbildē arī kāda bilde Facebook postam.

Parasti, ap novembra mēnesi, neviens negrib nolikt sev par mērķi tievēt, sportot vai dzīvot veselīgāk, bet tuvāk Jaunajam gadam… Ak vai! Un kā tad ar visiem sen zināmo un slaveno, ikgadējo, 1.janvāra apņemšanos dzīvot labāk? Šķiet, pie sporta zālēm varētu veidoties km gara, dzīvā rinda, mērķtiecīgi vadītu censoņu, ko mainīt savā dzīvē. Jo tuvāks laiks ir pasākumam, jo ekstremālāku diētu mēs sev izrakstam.

Divas nedēļas pārtikt tikai no griķiem un kefīra, ticiet man, noteikti nav nekāds sasniegums, kā notievēt. Tā notievēt var katrs. Tuvāk notikumam  iesākam ar griķiem, pēc pasākuma, griķi miskastē, turpinām ikdienu piesedzot sevi ar biezākiem un platākiem oversized stila džemperim, līdz nākamajam pasākumam, kad atkal dosimies uz veikalu un papildināsim plauktus ar griķu pārslām.

Darbs ar sevi, pareizu uzturu un attīstību ir laikietilpīgs process, tam nevar uzlikt noteiktu un striktu termiņu 2 nedēļas – man vajag. Tam ir vajadzīgs daudz vairāk laika, lai iemācītos veselīgus paradumus, pieradinātu savu ķermeni, gan mentāli, gan fiziskām pārmaiņām, kas to sagaidīs. Šis nepieciešamais laiks, katram no mums, būs atšķirīgs, bet pavisam droši varu teikt, tas būs ilgāks par 2 nedēļām.

 

5. Vieta tavai fantāzijai

Un nobeigumā, atstāju brīvu vietu tavai fantāzijai. Kā Tev šķiet, kāda varētu būt 5 izplatītāka kļūda, kas tiek pielaista tievējot? Kādas ir tavas Top 3 pieļautās kļūdas, un vai tu esi gatavs tās mainīt?