Biežāk uzdotie jautājumi

Izvēlieties vēlamo preču kategoriju. Atrodiet produktu, kuru vēlaties iegādāties. Atverot to Jums būs redzama informācija par produktu, tā krāsu, pieejamajiem izmēriem. Izvēlieties izmēru, produktu daudzumu un spiediet ⇒ Pievienot grozam.

Dodieties uz iepirkumu grozu. Ja Jums nav pieejami bonusa punkti vai atlaižu kodi, izvēlieties sagatavot rēķinu. Ievadiet pieprasīto informāciju. Ja Jums ir izveidots lietotāja konts ielogojieties tajā, ja nē, tad izveidojiet tādu.

Merloti uz doto brīdi nepiedāvā iespēju norēķināties ar pēcapmaksu. Rēķina apmaksa notiek maksāšanas sitēmā on-line režīmā. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet rēķinu uz e-pasta adresi par veikto pasūtījumu un notikušo darījumu.

Preču piegāde bezmaksas tiek nodrošināta ar OMNIVA pakomātu starpniecību pa visu Latviju Piegādes maksa ir 0 €. Lūdzu, norādiet korektu tel.nr, uz kuru Jums tiks nosūtīts kods, ar kura palīdzību Jūs varēsiet atvērt pakomāta nodalījumu, lai izņemtu savu pasūtījumu. Tā, kā lielāka daļa pakomātu atrodas lielveikalos vai arī ārpusē, pie lielveikala, Jums ir iespēja saņemt savu pasūtījumu garākā laika periodā, nekā tas ir iespējams Pasta nodaļās, kurās ir ierobežots darba laiks.

Piegāde ar OMNIVA kurjeru līdz mājas durvīm visā Latvijas teritorijā Neatkarīgi no pasūtījuma apjoma - 3.50 € Pasūtījums tiek piegādāts līdz mājas durvīm. Lūdzu norādiet korektu tel.nr, lai kurjers ar Jums varētu sazināties un vienoties par piegādes laiku. Izvēloties kurjeru pasūtījums pie Jums nonāks ātrāk par 2-3 darba dienām, salīdzinot ar pārējām piegādes metodēm.

Ir preces, kuras tiek glabātas uz vietas noliktavā, bet ir arī daļa preču, kas glabājās lielajā noliktavā. Mēs regulāri atjaunojam informāciju par produktiem, to pieejamību un izmēriem. Ja gadījumā Jūs esiet veicis pasūtījumu, un tieši tajā laikā tiek apkopota preču pieejamība un Jūsu izvēlētais produkts nav vairs pieejams, mēs ar Jums sazināsimies un vienosimies par to kā rīkoties tālāk.

Protams. Tikai ja nauda tiek pārskaitīta no Jūsu drauga, radinieka vai kāda cita konta, maksājuma mērķi obligāti norādiet Vārdu, Uzvārdu, preces kodu, nosaukumu par ko šī nauda tiek ieskaitīta.

Jā, ir iespējams. Saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) 12. pants un MK Noteikumi par Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu", nosaka ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriest preci pārdevējam. Izņemumi ir precēm, kas tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neatvietojamas preces. Mūsu gadījumā tās ir: zeķes, zeķubikses, apakšveļa, peldkostīmi. Šīs preces mēs atpakaļ nepieņemam un nemainam higienisku apsvērumu dēļ. Lai atgriestu preci Jums ir jasaglabā preces birkas, etiķes un iepakojums. Apģērbs nedrīkst būt lietots. Pirms mēs izsūtam klientam viņa pasūtījumu, mēs vienmēr pārbaudam vai tas nav brāķēts, ja kādu iemeslu pēc prece būtu bojāta, mēs to klientam nesūtam un paziņojam par radušos situāciju. 


Produktu atgriešanas kārtība:
1. Prece tiks atgriesta ar OMNIVA pakomātu starpniecību. Līdzi, obligāti, jāsūta atgriešanas veidlapa, kas Jums tika atsūtīta kopā ar pasūtījumu.
2. Kad būsim saņēmuši Jūsu atgriesto preci, mēs par to Jums paziņosim.

* Atgriežot preci Jums tiek piedāvātas 3 iespējas:
1. Saņemt atpakaļ naudu par savu pirkumu;
2. Samainīt pret citu izmēru;
3. Samainīt pret kādu citu produktu (-iem).

Jā, protams. Ja Jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības mēs vienmēr gaidīsim Jūsu zvanus, vēstules. Mums var piezvanīt, nosūtīt e-pasta vēstuli. Kontaktus meklējiet sadaļā ⇒ Klientu serviss ⇒ Sazinieties ar mums. Mēs Jums centīsimies atbildēt, cik ātri vien tas būs iespējams.

Mūsu internetveikals ir atvērts 24/7. Uz Jūsu e-pastiem cenšamies atbildēt pēc iespējas ātrāk, arī brīvdienās ja tas ir iespējams. Telefoniski sazināties ar klientu apkalpošnas servisu ir iespējams darba dienās, no plkst, 10:00 līdz 17:00.

Jā. Sekojot līdzi mūsu sociālajiem kontiem Jūs diezgan bieži varēsiet atrast interesantus piedāvājumus un atlaižu kodus saviem pirkumiem.

Perfekti noteikt izmēru nav iespējams, jo mums katram ir savādāka ķermeņa forma, bet lai maksimāli būtu pārliecība par to, kāds izmērs mums ir nepieciešams ir sekojošas lietas, kas jāizdara:
Jādodās uz sadaļu => Izmēru tabula. Katram produktam var būt pieejama savādāka izmēru tabula, un to var atrast pie katra produkta individuāli.
Jāpievēršs uzmanība preču kodiem, tie ir dažādi un arī izmēru tabulas katram kodam ir savas.
Jāizmēra sevi, pēc parauga, kas dots blakām izmēru tabulām.
Izvēloties izmēru skatamies, kuras ķermeņa daļas ir svarīgas.
Piemēram bikses - svarīgi ir lai precīzs būtu vidukļa un gurnu apkārmērs. Piemēram tops - svarīgs ir krūšu un vidukļa apkārtmērs cm.

Informācija par produkta garumiem, auduma sastāviem ir pieejama pie katra produktu, apakšējā daļā. Ja kāda informācija iztrūkst, rakstiet mums un mēs Jums centīsmies palīdzēt. info@merloti.lv