Mazkaloriju mandeļu sviesta saldējums uz kociņa

Mazkaloriju mandeļu sviesta saldējums uz kociņa

 

Mēs visi mīlam saldētus gardumus, bet pārsvarā visi saldējumi un tāda veida gardmi ir viens vienīgs cukurs un ūdens. Šo procesu vajag ņemt savās rokās un radīt kopā krēmveidīgo gardumu! Jogurts un mandeļu sviests nodrošina proteīnu piepildījumu (izmantojot grieķu jogurtu vēl vairāk proteīnu). Banāni un nedaudz kļavu sīrups saldina to pietiekami, lai iepriecinātu jūsu garšas kāpiņas. Savukārt spināti piedod jautrību un kārdinošu zaļu izskatu! Ideāla saldējuma recepte mājas apstākļos, lai pagatavotu atvēsinošo kārumu neizmantojot saldējuma pagatavošanas mašīnu.

Nu ko, ejam tālāk?

Sastāvdaļas:

1/2 glāzes (360ml) bez piedevu, beztauku jogurta

1/4 glāze (60ml) tīra kļavu sīrupa

1/2 glāze (120 ml) mandeļu sviesta

1 vidēja izmēra banāns

1 glāze (25 g) spināti

 

Norādījumi:

Blenderī ievietojiet jogurtu, kļavu sīrupu, mandeļu sviestu, banānu un spinātus. Nostipriniet vāku un palieliniet ātrumu līdz augstam un sablenderējiet masu līdz tā ir kļuvusi gluda un vienveidīga.

Katrā pop-up stila saldējuma formiņas veidnē vai tasītē, kuru izmanosiet, lai iegūtu saldējuma formiņu, ielejiet 1/4 glāzes porcijas no iegūtas masas. Ja izmantojat tases neviss speciālās formiņas, tad ielieciet tās saldētavā apmēram divas stundas, pirms ievietojat tajās iekšā kociņus. Pilnīgi sasaldētus šos saldējumus slēgtā traukā vai masiņā ar zip aizdari var glabāt līdz pat mēnesim.

 

Pasniedz: 8 | Servēšanas izmērs: 1 saldējums

 

Uzturs (uz porciju): kalorijas: 124; Kopējais tauku saturs: 7g; Piesātināts tauki: 0g; Mononepiesātinātie tauki: 0g; Holesterīns: 1 mg; Nātrija: 30 mg; Ogļhidrāti: 13g; Diētiskās šķiedras: 2g; Cukurs: 10g; Proteīns: 5g