Tumšās šokolādes riekstu kārums

Tumšās šokolādes riekstu kārums

 

Sviniet brīvdienas kā svētku dienas! Ir forši sevi palutināt. Šodien mums ir prātā mazā mini vieglā recepte sevis palutināšanai. To ir ļoti viegli pagatavot - kausējot tumši šokolādi un pievienojot tai klāt savus iecienītākos riekstus un žāvētos augļus. Šāds mājās gatavots gardums ir arī kā lieliska dāvana, ja jums jādodas ciemos pie kāda. Šokolādi var iesaiņot caurspīdīgā papīrā - tā būs lieliska dāvana, jo izskatīsies ļoti labi un tā nebūs vienkārši veikalā nopirkta šokolāde, tas būs kārums, kura radīšanā Jūs būsiet ielicis savu sirdi.

 

Sastāvdaļas:

130 g tumšās šokolādes (vajadzības gadījumā var izmantot arī šokolādi, kas ir bez glutēna)

1/4 glāze (50g) sasmalcinātas žāvētas aprikozes

1/4 glāzes (30g) sasmalcinātas mandeles

2 ēdamkarotes nesaldinātu kokosriekstu pārslu

Sāls

 

 

Norādījumi:

  • Izkausējiet tumšo šokolādi uz plīts katliņā, izmantojot bļodu, kurā ir viegli verdošs ūdens.

 

  • Ielejiet kausēto šokolādi uz cepampapīra vai jebkura cita vaska veidīga papīra. Izlīdziniet šokolādes masu līdz apmēram zināmam vai jums vajadzīgam biezumam.

 

  • Apkaisiet šokolādi ar aprikozēm, mandelēm, kokosriekstiem un sāli. Jūs variet pievienot tai klāt jebkādus žavētus riekstus, augļus un sēklas, kas jums garšo Atdzesējiet to ledusskapī vai saldētavā, līdz šokolāde ir sacietējusi. Sadaliet gabaliņos un izbaudiet savus mazos svētkus!

 

Pasniedz: 5 | Servēšanas izmērs: 1 šķēle

 

Uzturs (uz porciju): kalorijas: 202; Kopējais tauku saturs: 16g; Piesātināts tauki: 9g; Mononepiesātinātie tauki: 2g; Holesterīns: 0 mg; Nātrija: 32 mg; Ogļhidrāti: 20 g; Diētiskā šķiedra: 5g; Cukurs: 12 g; Proteīns: 3g

 

Uztura bonuss: kālija: 110 mg; Dzelzs: 9%; A vitamīns: 4%; C vitamīns: 0%; Kalcijs: 3%