31 veids kā mazināt stresu

31 veids kā mazināt stresu

 

Labsajūta un stresa pārvarēšana diezgan bieži iet roku rokā kopā,  tāpēc taisnīgi teikt būtu, ka mēs visi varētu gūt labumu no mazliet mazāk stresa savā dzīvē. Paldies dievam, bet, pastāv daudz veidi, kā to realizēt. Patiesībā, mēs esam apkopojuši 31 veidu, kā samazināt stresu un esam tos nopublicējuši zemāk. Izmēģiniet vienu vai izmēģiniet tos visus, un izbaudiet veselīgāku, mierīgāku un laimīgāku dzīvi!

 

  1. Dodieties ārā. Ir pierādīts, ka svaigs gaiss un daba samazina stresu un nemieru.

 

  1. Tas pats attiecas uz vingrinājumu. Dariet to biežāk, lai justos labāk gan garīgi, tā arī fiziski.

 

  1. Paņemiet pārtraukumu no sociālajiem tīkliem. Vismaz dažas dienas.

 

  1. Dodieties uztaisīt masāžu.

 

  1. Izmēģiniet dziļās elpojošanas vingrinājumus, lai miermīlīgi iesāktu savu dienu.

 

  1. Izmantojiet jau sen nopelnīto atvaļinājumu.

 

  1. Lejupielādējiet meditācijas lietotni, piemēram, Headspace vai Calm.

 

  1. Skatieties komēdijas. Smiešanās var mazināt stresu, spriedzi un uzlabot garastāvokli.

 

  1. 9. Guliet vairāk - iegūstiet vairāk saldā miega.

 

  1. 10. Dzeriet zaļo tēju. Tā satur aminoskābes, kas var samazināt stresu.

 

  1. Pastaipieties un izstaipieties, lai atslābinātu savu ķermeni un prātu.

 

  1. Pievērsieties savam vecajam hobijam, piemēram, zīmēšanai, adīšanai vai kokapstrādei.

 

  1. Uzsāciet rakstīt savu pateicības kladi, lai atgādinātu sev par pozitīvajiem notikumiem, kas notiek jūsu dzīvē.

 

  1. 14. Pamēģiniet progresējošu muskuļu relaksāciju, lai sajustos atvieglots no galvas līdz pirkstu galiņiem.

 

  1. 15. Klausieties mūziku, braucot ar auto vai strādājot. Pareizais mūzikas saraksts var uzlabot garastāvokli un palielināt enerģijas rezerves.

 

  1. Dodieties pastaigās pusdienu pārtraukuma laikā.

 

  1. Izmēģiniet difuzoru. Aromterapija var būt efektīvs stresa mazināšanas līdzeklis.

 

  1. 18. Ēdiet antioksidantu bagātu tumšo šokolādi, lai samazinātu stresa hormonus organismā.

 

  1. Sakārtojiet savu darba galdu un mājas.

 

  1. Izmēģiniet spēkus jogā.

 

  1. Uzņemiet sevī sauli. D vitamīns ir spēcīgs garastāvokļa pastiprinātājs.

 

  1. Lietojiet vairāk omega-3, piemēram, lietojiet uzturā lasi un avokado. Šie produkti var samazināt stresu un iekšējo trauksmi.

 

  1. 23. Pavadiet vairāk laika kopā ar laimīgiem, pozitīviem cilvēkiem.

 

  1. Tērē mazāk laika uz cilvēkiem, kas neitekmē tevi pozitīvi.

 

  1. Izveido savu mini dārziņu, lai sajustu tuvumu un saikni ar dabu.

 

  1. Dejo, lai samazinātu stresu un palielinātu serotonīna līmeni.

 

  1. Izrunājieties. Dalīšanās ar draugiem vai mīļoto cilvēku var būt ļoti terapeitiska.

 

  1. Iegādājies dzīvnieku vai pavadi laiku spēlējoties ar to, vai glaudot to.

 

  1. Košļājamā gumija. Tā var samazināt stresu, nogurumu un depresiju un veicināt pozitīvāku noskaņojumu.

 

  1. Pārtrauciet atlikšanu. Vēlāk jīs izjutīsiet lielāku stresu, ja to darīsiet.

 

  1. Apskaujiet kādu. Pētījumi rāda, ka fiziskā tuvība ir lielisks stresa pārvarēšanas mehānisms.