Kā rīkoties: 12 ieradumi, kas pārvērš sapņus par realitāti

Kā rīkoties: 12 ieradumi, kas pārvērš sapņus par realitāti

 

“Zināšanam nepietiek, mums ir jāpiedalās. Nepietiek ar vēlēšanos, mums jādara.”
Johans Volfgangs fon Gēte

 

“Negaidi. Laiks nekad nebūs īstais.”
Napoleons Hills

 

Kas pārvēršs sapņus realitāte? Es ticu ka iespējams svarīgākā un bieži vien ignorētā lieta - vienkārši ir rīcība. Es agrāk tiešām biju ļoti slikta, kad biju jaunāka. Tad atpakaļ, es bieži mēdzu iestrēgt. Es iestrēgu savos sapņos par to, ko es vēlētos darīt. Es iestrēgu analīzējot un pārdomājit savus ieradumus. Es iestrēgu pesimismā.

Kopš tā laika daudz kas ir mainījies. Esmu pievienojusi savam paradumu sarakstam daudz jaunu ieradumu, kas palīdz man iegūt no dzīves daudz vairāk, nekā agrāk. Es ceru, ka šis bloga raksts spēs palīdzēt arī jums izdarīt to pašu!

  1. Iesāciet savu dienu lieliski, veicot viss svarīgāko savas dienas uzdevumu

Šo paradumu es izzināju ap 10 gadiem atpakaļ, kad sāku strādāt savā pirmajā darbā.

Priekšnieks teica mums parupēties un tikt galā ar svarīgakajiem dienas veicamajiem darbiem no paša sākuma, bieži vien pašiem grūtākajiem - tas bija veids, kā likt pārējiem dienas darbiem izskatīties daudz vieglākiem un vienkāršakiem. Viņam bija taisnība.

           Kad pirmais un pats svarīgākais dienas uzdevums ir paveikts, tev vairs nav par to jāuztraucās. Tas vairs neietekmēs tavu dienu. Un pats galvenais, tu jutīsies labi jau no paša rīta. Un jums būs mazāk iekšējās pretestības rīkoties pārējās dienas laikā.

  1. Vienkārši uzņemieties atbildību par savu darbību un procesu.

           Es mīlu šo piezīmi no antīka Hindu sanskrita Bhagavada Gita:

Lai rīkotos vienatnē, tev ir tiesības; nedariet tā, lai jūsu darbības augļi nebūtu jūsu darbības motīvs; neļaujieties pieķerties bezdarbībai. ”

Kāpēc? Tādēļ ka vienmer, kad paskatos uz to vai iedomājies, es sajūtu tādu kā brīvību.

Šī piezīme atgādina man saprast to, ka es nespēju kontrolēt savu veikto darbību iegūtos rezultātus. Es nespēju kontrolēt to kā citi reaģēs uz to, ko es pateikšu vai izdarīšu.

Tas man atgādina, ka labāk ir palikt motivētai, lai varētu darītu to ko es daru, un ja es ko daru, tad es tas man tiešām ļoti patīk. Vienkāršāk sakot, es daru, ko uzskatu par pareizu un to, kas ir manā atbildībā. Un tad pārējais (iespējamais rezultāts), nav manā kontrolē. Es to atstāju.

Darbības kļūst tik daudz vieglākas, kad jums ir tikai jāuzņemas atbildība par to, ko jūs domājat, ka ir taisnība.

  1. Nejūtieties tā, ka gribētos kaut ko darīt? Sāciet ar mazumiņu

Iegūt pašu svarīgāko lietu izdarot to savas dienas sākuma un noskaņot sevi uz kārtīgi saplānotu dienu teorijā skan ļot labi, bet realitāte tev būs dienas, kad tu nespēsi justies motivēti.

Dienās, kad jūties emocionāli zemu vai arī saskaries ar kaut kā darōšanu, ko nevēlies darīt - tu patiesi to negribi darīt!

Tāda ir dzīve. Bet nav iemesla ļaut sevi slīkt dienā bezdarbībā un justies vainīgam par to.

Es atklāju, ka vislabāk šajās situācijās ir sākt mazumiņu. Tikai…

  • Parakstiet kautko 1-2 minūtes.
  • Pacilājiet pārs reizes svarus..

Pavadiet 1 minūti, lai sāktu darbu ar kaut ko, kas tomēr jums kaut nedaudz patīk. Pēc tam man ir izvēle darīt vai tomēr nedarīt. Šādi es daru reti. Bet dažreiz ir nepieciešams vienkāršs veids, lai kaut kā iesāktu darbu, un lai viņu turpinātu vajag iesākt ar kaut ko mazu, pēc tā ir iespējams novērēt - būs šodien vai tomēr nebūs. Dažreiz mums vajag iekustināt sevi, bet noteikti nevajag pārmest sev, ja tas neizdodās un nepalīdz, arī tādas bezdarbīgas dienas mūsu dzīvē ir nepieciešamas.

 

  1. Nesāpini pats sevi!

Šis ir spēcīgs motivātors man, lai augtu un kļūtu par labāku personu. Ja es nedaru to, ko dziļi sirdī uzskatu par pareizu, tad es sāpinu sevi.

Tas, ko es daru vai nedara savas dienas laikā, nosūta man spēcīgus signālus par to, kāda persona es esmu.

Nav izbēgšanas. Un vienmēr ir jāmaksā kāda noteikta cena, ja jūs nedarāt to, ko jūs iekšēji uzskatāt par pareizu.

 

  1. Atgādīnājums par fokusēšanos.

Ja jūs neatgādiniet sev par to, kas jums jākoncentrējas un kāpēc jūs to darāt, tad ir viegli ļaut dienām paslīdēt garām vai pārāk daudz laika pavadīt mazāk svarīgām lietām.

Tāpēc izveidojiet vienkāršu atgādinājumu uz papīra lapas. Jūs variet, piemēram, pierakstīt:

  • Jūsu top 3 prioritātes dzīvē, tieši tagadnei.
  • Jūsu svarīgākais mērķis vai jaunais ieradums nākamajām 30 dienām.
  • Moto vai citāts, uz kuru vēlatos koncentrēties savā dzīvē

 

  1. Esi atbildīgs pret cilvēkiem

Atbildības draugs var palīdzēt jums palikt uz ceļa un turpināt rīkoties, lai sasniegtu savu mērķi vai sapni, pat ja sākotnējais entuziasms ir izkliedēts.

Piemēram, daudzi no jums kā lasītāji palīdz man palikt atbildīgai, lai sniegtu jums noderīgu saturu.

Visu laiku es saņemu atsauksmes par to, vai es daru lietas noderīgā vai mazāk noderīgā veidā. Man ir daudz iedrošinājuma.

Cilvēki, kas man ir tuvāki manā dzīvē, palīdz man palikt atbildīgai, piemēram, neēdot pārāk daudz neveselīgus našķus, strādāt.

Atrodiet kādu cilvēku reālajā dzīvē vai tiešsaistē, kurš arī vēlas iegūt labāku formu. Vai arī sākt uzņēmējdarbību tiešsaistē. Motivējiet viens otru.

Saglabājiet viens otru atbildīgu, lai jūs rīkotos un katru nedēļu rīkojieties uz priekšu.

 

  1. Cikls pilnībā fokusēts uz darbu un uz pilnu atpūtu

Iestatiet savu virtuves taimeri vai savā mobilajā telefonā ieslēdziet laika atskaiti.

Iestatiet taimeri 45 minūtēm. Minēto minūšu laikā vienkārši strādājiet ar savu svarīgāko uzdevumu / nelielu soli uz priekšu. Nekas cits. Izslēdziet traucējošo jums apkārt.

Pēc 45 minūšu beigām varat atpūsties. Ja vēlaties, paserfojiet pa Facebook. Vai atejiet kādu soli prom no savas darba vietas un dodieties īsā pastaigā, izstiepieties vai dodieties apēst ābolu, nākamās 15 minūtes.

  • Strādājot ar šiem pilnībā fokusētajiem laika periodiem, jūs:
  • Iegūstiet vairāk un dariet augstākas kvalitātes darbu.
  • Spējat koncentrēties uz ilgāku laiku savā dienā un nedēļā un iegūt mazāk nogurumu.
  • Apmāciet sevi, lai laiku pa laikam pievērstu uzmanību vienai lietai, nevis iejauktos prātā starp darbu un relaksāciju.
  • Spējat izbaudīt savu atpūtas laiku bez vainīgas sirdsapziņas.

45 minūtes ilgs darbs?

Izmēģiniet 25 minūtes.

Atliekot pusceļu jūsu 25 minūšu laikā?

Iestatiet taimeri uz 10 vai 5 minūtēm un izveidojiet laiku, lai jūs varētu pilnībā koncentrēties uz darbu tuvāko nedēļu un mēnešu laikā. Menedžējiet šo laiku pēc jūsu individuālajām vajadzībām vai sapratnes.

  1. Koncentrējieties vairāk uz to ko vajag, neviss uz to, ja nu

Ja jūsu domas sāk vērpties, domājot par to, kā rīkoties, tad savā prātā izsauciet: STOP! Neļaujiet sev iestrēgt analīzes paralīzes negatīvajā spirālē.

 

Protams, tas ir gudri domāt, pirms jūs rīkojieties daudzos gadījumos, bet pārmērīga domāšanas lieta mēdz kļūt par veidu, kā mēģināt kontrolēt lietas, ko nevar kontrolēt, vai vienkārši apturēt no rīcības, jo jūs kaut kādā veidā baidāties.

Pēc tam, kad esat teicis STOP, lai pārtrauktu šo domu vilcienu, atveriet savu prātu tam, ko jūs varat darīt, nevis apgūt visas iespējamās lietas, kas sliktākajā gadījumā varētu būt nepareizi.

Uzdodiet sev tādus jautājumus kā:

  • Kāds ir neliels solis, ko es varu veikt šodien, lai virzītos uz savu mērķi vai prom no šīs situācijas?
  • Kas ir viena lieta, ko varu mācīties no šīs situācijas?

Pierakstiet atbildes uz šiem jautājumiem, kuras jūs nāk prātā, un rīkojieties ar tām. Strādājiet ar tām, pielietojiet tās.

 

  1. Cilvēki neuztraucas par to, ko jūs darāt.

Kad es biju jaunāka, es gandrīz vienmēr varēju iestrēgt savās domās un darbībās, ja domāju, kad citi cilvēki to redz, vai ka viņus tas interesē, ar citiem cilvēkiem izprotot apkārtējos un svešiniekus.

Tas bija vairāk pašpietiekami, nekā precīza ticība tam ko es daru. Patiesībā cilvēkiem ir savas lietas, kas notiek viņu jau tā aizņemtajā dzīves ritmā. Viņi domā par darbu, bērniem, partneri, kaķi, atvaļinājumu, ko ieturēt vakariņās un viņi uztraucas par to, ko jūs un citi cilvēki var domāt par viņiem tieši tik pat, cik tu kā persona satraucies par to, ko gan viņš domā vai padomās par mani.

Tiekot vaļā no nosacītas obligācijas pret sevi, ir iespēja daudz vairāk atvērties, mēs ne tikai izdaram labu darbu attiecībā pret sevi un savu izaugsmi, bet mēs vienlaikus arī atbrīvojam citus brīvāk izpausties savās darbības.

 

  1. Pieskarieties entuziasmam

Kad sapņojat un kad sākat nodarboties ar kaut ko jaunu dzīvē, entuziasms plūst kā no strūklakas.

Dažas nedēļas vēlāk, šī plūsma var būt nedaudz samazinājusies. Neļaujiet, lai jūs tā pamet, ja jūs domājat, ka tas ir kaut kas, ko vēlaties turpināt arī tālāk. Tā vietā - pieskarieties entuziasmam.

  • Dodied savu entuziasmu saviem tuviniekiem un draugiem, un ņemiet to arī no viņiem, tādejādi radot nepārtrauktu plūdumu
  • Klausieties podkastus vai audiogrāmatas, iedvesmojot cilvēkus.
  • Lasiet emuārus, tīmekļa vietnes un kursus, kas katru nedēļu palīdz jums iegūt entuziasma devu.
  • Ļaujiet, lai jūs iepriecina draugi, bērni vai, lai jūs pārņem mājdzīvnieku entuziasms.
  • Klausieties mūziku un skatieties filmas, kas palielina jūsu dzīves prieku.

Ienesiet visas pasaules entuziasmu savā dzīvē!

 

  1. Pievienojiet jautrību

Daži uzdevumi mūsu dzīvē vienkārši ir garlaicīgi vai vispār nav jautri.

Tad mēģiniet tos, kamēr jūs darāt to, pievienot tam nedaudz jautrības:

  • Pievienojiet mūziku, kas dod jums enerģiju un iedvesmo jūs.
  • Padariet to par spēli, kurā jūs konkurējat ar draugu par to, kas var pabeigt kaut ko pirmo, vai arī 10 vai 30 minūšu laikā izdarīt lielāko daļu uzdevumu.

Mainiet savu perspektīvu par to, ko jūs darāt, mazliet atvieglojiet lietas, un tā ir tendence, lai tas kļūtu daudz vieglāk, lai spētu veiktu daudz darbības, ko jūs uz kādu laiku, iespējams, esat aizkavējis no mocošās garlaicības.

 

  1. Nosviniet to, ko šodien izdarījāt

Lai izdomātu, novērtētu un atzīmētu to, ko esat veicis šodien, dienas beigās ņemiet 2 minūtes pauzīti tam. Neatkarīgi no tā, cik maza ir paveiktā rīcība vai darbība.

Tā būs:

  • Motivējiet jūs, lai tikpat labi iet arī rīt.
  • Laika gaitā palielināsiet savu pašcieņu.
  • Ļaujiet jums justies labi par sevi un šī sajūta izplatīsies arī jūsu dzīvē un lietās apkārt jums.