SIA "Merloti" saglabā noslēgto pirkumu kopijas.

Preču piegādes laiks pārsvarā ir 14 dienu laikā. Svētku dienās, garās brīvdienās vai citu iemeslu dēļ piegādes laiks var mainīties. Šādā gadījumā piegādes laiks ir no 1-3 darba nedēļām. Sūtijumiem ārpus Latvijas teritorijas gan uz Eiropu, gan citām valstīm piegādes laiks ir no 2-5 nedēļām.

Precesuz pasūtījuma, kas tiek šūtas individuāli priekš Jums, to piegādes laiks irlīdz 1 mēnesim (31 diena). Atsevišķos gadījumos šis termiņš var mainīties, jašāda situācija radīsies mēs Jūs par to informēsim.

Preču piegādes veidi ir aprakstīti sadaļā -> Piegādes informācija. Jums ir izvēle izvēlēties sev tīkamāko piegādes veidu.

Preču piegāde Latvijas valsts teritorijā, neatkarīgi no pasūtījuma daudzuma, svara caur OMNIVA pakomātiem ir bezmaksas. Preču piegāde ar kurjerdienesta piegādi izmaksā 3.50 EUR, un piegāde caur VAS "Latvijas Pasts" maksā 4.00 EUR.

Veicot pasūtījumu, uz Jūsu norādīto e-pastu tiek nosūtīts faktūrrēķins. Faktūrrēķins ir jāapmaksā 3 darba dienu laikā. Rēķinu neapmaksājot norādītajā laikā, tas tiek anulēts un dzēsts no mūsu sistēmas. Prece skaitās pasūtīta tikai tajā brīdī, kad tiek veikta rēķina apmaksa.


Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam, neminot preces atgriešanas iemeslu. 

Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, saskaņā ar PTAL 12.panta 6. daļu.

Produktiem ir jābūt nelietotiem, orģinālā iepakojumā, ar birkām. Ja produkta iepakojums būs bojāts, vai prece neizskatīsies tādā formātā, kāda tika piegādāta pātērētājam piegādes brīdī, pretējā gadījumā atgriešanas tiesības Jums nebūs iespējams izmantot.

Jūsu pasūtījumam  līdzi nāk atgriešanas veidlapa, kura ir jāaizpilda un jāsūta mums tādā gadījumā, ja Jūs vēlieties atteikties no sava pasūtījuma, vai no kādas tā daļas. Veidlapai ir jābūt pilnībā aizpildītai un parakstītai, tā ir jāizpilda saprotamā un izlasāmā rokrakstā.

Atgriežot preci atpakaļ, tā ir jāsūta : SIA "Merloti", Vecgraubicu iela 1, Dreiliņi, Stopiņu novads, LV - 2130. Sūtot preci atpakaļ caur pakomātu ir jānorāda tel.nr : 20626026 un pakomāta adrese būs : Rīgas Biķernieku RIMI pakomāts, Biķernieku iela 160/6, Rīga.
 

Nauda par atgriesto preci tiks ieskaitīta Jūsu bankas kontā 14 kalendāro dienu laikā. Mēs varam aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad jūs būsiet iesniedzis apliecinošus dokumentus par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ. atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.

Tā, kā SIA "Merloti" standarta preču piegāde tiek nodrošināta ar OMNIVA pakomātu starpniecību, un šis piegādes veids ir bezmaksas, jums būs jāsedz ar preču atdošanu atpakaļ saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās pasūtījuma izmaksas ir atkarīgas no pasūtījuma svara un izmēriem. Šīs izmaksas nevar būt lielākas par tām, kaādas ir norādītas uz Jūsu pasūtījuma iepakojuma ,brīdi, kad esiet saņemis savu sūtījumu. Ar detalizētāku informāciju par sūtījumu izmaksām Jūs variet iepazīties VAS "Latvijas Pasts" mājaslapā vai arī savā tuvākajā pasta nodaļā. Ja vēlaties sūtīt atpakaļ izmantojot pakomātu, meklējiet informāciju viņu mājaslapā.

Atmaksāšana tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi.

Lai iegādātajiem produktiem nezustu lietošanas garantija, Jums ir jāapņemās ievērot visas prasības, kas saistīta ar šo produktu kopšanu, nesāšanu un mazgāšanu.

Preces krāsas tonis var atšķirties no attēlā redzamās, vai attēlā var būt daļas, kas neietilpst preces komplektācijā. Preču aprakstiem ir informatīva nozīme, parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas.

Ja Jums rodās kādi jautājumi saistība ar līgumu, atteikuma tiesībām vai Jūsu tiesībām, Jūs droši variet rakstīt mums uz info@merloti.lv vai arī zvanīt pa tālr. 20626026.

*Higienisku iemeslu dēļ atgriest un mainīt nedrīkst tādus produktus, kā: zeķes, zeķubikses, peldkostīmi, apakšveļa (krūšturi, apakšbikses, koriģējošā veļa, baby doll kleitas, naktskrekli un pidžamas). Atgriešanas formas lapā obligāti jāuzraksta vārds, uzvārds, jāparakstās un jāatzīmē, ka esat piekrituši noteikumiem.

*Tikai uz sadaļu Kāzas attiecās šis likuma pants (pants neattiecas uz produktiem, kas tiek pasūtīti ar noteiktu produkta izmēru) - Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. panta otro daļu un Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" 22. punkts 3. apakšpunkts nosaka, ka ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta, tad patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības. Personalizēta šajā gadījumā ir izstrādāta jeb ražota prece pēc Jūsu mēriem tikai un vienīgi Jums.

Atgriešanas formas lapā obligāti jāuzraksta vārds, uzvārds, jāparakstās un jāatzīmē, ka esiet piekrituši noteikumiem.