INFORMĀRCIJA KLIENTIEM PAR IEPIRKŠANOS UN PREČU PIEGĀDI

 

Dārgie klienti, atsaucoties uz ārkārtas situāciju valstī un valdības pieņemtajiem normatīvajiem aktiem un visu to, kas ir skāris mūsu sabiedrību šo dienu laikā saistībā COVID-19, vēlamies Jūs informēt par iepirkšanos un preču piegādi mūsu interneta veikalā:

 

  • Mūsu uzņēmums strādā distanciālā režīmā arī ikdienā, līdz ar to, tas neietekmē mūsu darba laiku un Jūsu iespējas iepirkties;
  • Ja Jums ir vēlēšanās, Jūs droši variet apmeklēt mūsu i-veikala vietni, aplūkot produktus, saglabāt interesējošos un arī veikt pasūtījumus;
  • Ņemot vērā kopējo situāciju valstī un robežu aizliegumus, ne tikai mūsu valsts mērogā, vēlamies Jūs informēt, ka nespējam vairs nodrošināt konkrētu piegādes laiku, piegādes var ļoti kavēties, mēs sekosim līdzi situācijai, ja apstākļi kļūs tādi, kad mēs vairs nespēsim nodrošināt preču piegādes – mēs Jūs informēsim.
  • Ņemiet vērā, ka preču piegādes, produktu apmaiņa un atgriešanas process, ņemot vērā situāciju – pagarinās uz nenoteiktu laiku līdz situācija stabilizēsies un mēs būsim spējīgi to paveikt, bet mēs centīsimies darīt visu, lai maksimāli turpinātu strādāt bez aizķeršanās.
  • Mēs joprojām atjaunosim produktus mājaslapā un mūsu interneta veikals būs Jums pieejams.

 

 

Sargājam sevi, kopā mēs tiksim galā ar jebkuru vīrusu!